tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Kärlekens färg är grå vänskapens färg är gul tårarnas färg är blå

Publicerad 2014-05-22 18:20:58 i Allmänt

 
 
 När man ser  upp till människor är det svårt att tänka annat, när deras sätt att vara förgyller en hel dag. 
 När allting snurrar i takt, bara för att man har någon och vara med. Men vad gör man när den här  personen krossar allting med en enda sak, och allting om personen blir svart och smutsigt. Antingen stannar man kvar för att se om personen kan bli den den var, eller så vänder man ryggen åt den för att man inte orkar längre. Jag vände två personer ryggen för någon dag sedan, det var lika smärtsamt som vanligt. En av dom hade jag glidit ifrån, den andra hade jag nästan glömt. Ingen av dom var rena för mig, inte för att alla mina kompisar äe detta men jag ser det så. Jag har inget samanhang med en person som inte gör mig gott, ibland kan jag ha fel och ibland har jag rätt.
 
 Ibland blir det svårt och släppa att mina vänner blir färre, vissa försvann för att vi växte ifrån varandra. Andra försvann för att de betedde sig illa, och vissa försvinner bara in i dimman. Jag oroar mig mycket för det, men som en god vän sa till mig att alla som är kvar är dom som är äkta vänner. Jag tror det ochså, klart saknar man vissa man gett upp. Men någonstans kanske det var bättre så, och någonstans så gjorde jag mig av med en av dom för min närmaste väns skull. Man skadar inte en person jag känner och bryr mig om så väl, utan att jag ochså försvinner . 
 Dessa slingriga vägar tar mig frammåt, även om jag inte alltid gillar vägarna själv så måste jag leva med dom. 

Hejdå bloggen <3


 

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2014-05-24 03:11:16

Förlåt, men jag har märkt att du inte gillar tips... Men du gillar att vara bloggare har jag också märkt. Din blogg är intressant även om den ibland är obegriplig och det är då du måste göra dig halvt anonym och även skriva så att utomstående förstår!! Vem har gjort dig illa? (Inga namn behövs) varför??? Och hur hände detta???
Förlåt men det är inte bara dina vänner som läser, och man blir nyfiken!!!
Ta hand om dig!!!
Kram!!!!

Postat av: Daniel

Publicerad 2014-05-24 03:11:18

Förlåt, men jag har märkt att du inte gillar tips... Men du gillar att vara bloggare har jag också märkt. Din blogg är intressant även om den ibland är obegriplig och det är då du måste göra dig halvt anonym och även skriva så att utomstående förstår!! Vem har gjort dig illa? (Inga namn behövs) varför??? Och hur hände detta???
Förlåt men det är inte bara dina vänner som läser, och man blir nyfiken!!!
Ta hand om dig!!!
Kram!!!!

Svar: Hej ^^ förlåt att jag är lite obegriplig ibland är mycket som snurrar i huvudeten av de kompisarna som försvann var en som försökte styra och ställa inför mitt kalas/fest förra året och sedan när alla sa emot det blev hon sur och hoppade av festen sen dess snackade vi inte eller något så jag gjorde mig av med henne sedan var den andra en vän jag haft ett tag som gjorde en riktigt ful sak och inte riktigt kunde bestämma sig mellan min kompis och en annan tjej och hoppade fram o tillbaka en gång för mycket och sårade henne djupt så jag ansåg att det var bäst o släppa honom med för så gör man inte enligt mig dessutom går kompisar före killar (i alla lägen även om det inte var en sådan sitvation) ^^ glad att höra att andra läser bloggen tack för kommentaren de värmer
^^ Kram
Angie

Postat av: Daniel

Publicerad 2014-05-24 14:54:05

Okej... Stod den här tjejen nära dig?? Blev det ett kärleksdrama??? Ibland är det svårt att välja rätt inför sina vänner!!!
Kram!!!

Svar: ^^ inget kärleksdrama för mig precis mer för henne och Tjejen som han sårade var min barndomskompis så hon står mig otroligt nära ^^
Angie

Postat av: Daniel

Publicerad 2014-05-25 03:39:33

Jättetråkigt att höra... Förlåt att jag är så nyfiken!! Gillar din blogg och har kommit in någorlunda i vem som är vem av dina närmaste! Hoppas det löser sig!!
Kram!!!

Svar: Det gör inget ^^ bara roligt när folk undrar lite och det tror jag att det gör
Angie

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela