tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Efter en tids väntan

Publicerad 2014-11-11 13:15:03 i Allmänt

Efter ett tag fann vi en kattunge, hon har en av de mest fantastiska personligheterna man har sett. Man saknar Nisse mycket, vissa dagar mer vissa dagar mindre. Nisse går aldrig och ersätta, djur är precis som människor med personligheter och utseenden.

Detta är Kiwi,en underbar liten kattjej som vi fick hem i fredags. Första natten sov hon med mig i sängen och hon är en riktigt lite energi paket. Förstår att alla har sina åsikter om varför jag köpte en kattunge, och jag bryr mig ärligtalat inte om vad ni tycker. De som har haft djur borde förstå på ett eller annat sätt. Dessutom kan man köpa en kattunge endå även fast man har två katter redan, så varför skulle jag då avlivat Nisse?. Det är fortfarande svårt att föreställa sig att detta händer, men hennes energi öppnar upp lite energi i en själv. Redan nu är det väll lite svårt att föreställa sig hur det skulle vara utan henne, jag vet att det bara gått dagar men hennes energi har lyft min energi något ofantligt mycket. Med det sagt återgår jag till det vanliga, saknar fortfarande min älskade prins <3 men något säger mig att han har det bättre där han är. 
Hejdå bloggen <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela