tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Fullt upp me en sjövild kattunge <3

Publicerad 2014-12-22 14:13:28 i Allmänt

Kiwi kom in och tog mig med storm, min mamma ochså för den delen. Svårt att föreställa sig hur man var och tänkte i början av året, och nu har man en kattunge och en plan att flytta längre bort än Göteborg. Vet inte om något lockar speciellt mycket i göteborg längre. Vännerna man haft här har antingen försvunnit eller är för upptagna med sitt. Övriga vännerna kan man höra av via skype som man brukar, och jag har väll en del dåliga minnen härifrån ochså. Att bo på samma ställe så länge är både bra och dåligt antar jag, i villket fall ska jag flytta till Dalarna. På något sätt lockar det mig mer än Göteborg.
OBS Från och med nu så stänger jag av Kommentarerna <3 För mycket ynkligt folk som inte har något bättre att göra än att dampa loss på folks bloggar så
Kiwi <3

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela