tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Hejdå 2014

Publicerad 2014-12-31 21:19:00 i Allmänt

Gott nytt år alla läsare, jag tackar för det här året. Mycket tårrar och mycket skratt, vänner som fanns där och andra som jag nu lämnat bakom mig. Händelser som rört mig till både glädje tjut och svår hanterliga tårar. 2014 tack för din underbara start, och som jag sa du var verkligen ett år av förändring. Både bra och dålig förändring, men många minnen kommer jag bära med mig. Till alla er ses nästa år och hoppas 2015 bringar massa av tillfällen att både skratta och gråta, för det är det som får oss att utveklas. <3
 
 
 

 Gott nytt år igen <3 Ses nästa år Hö Hö

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela