tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Uppskatta vad du har innan det är borta

Publicerad 2015-02-04 21:50:33 i Allmänt

Jag tror vi alla ibland har svårt att uppskatta vad vi har, det kan vara en person, ett djur eller till och med ett jobb eller lägenhet. Så vips så kan det förändras, person försvinner, djuret dör eller du blir av med jobbet. Det tar alltid ett tag för dessa förändringar sjunker in på riktigt,det blir ibland lite av ett tomrum man aldrig kan fylla. En nära vän till mig skickade ett medelande om hennes djur, villket kändess nästan ironiskt med tanke på hur lika hon sa att hennes djur var med min älskade Nisse. Det skär lite i hjärtat när man vet att ens vän ska behöva gå igenom en sådan kamp, det tar tid att komma över sådant. Kom ihåg dom första dagarna när man inte fortfarande hade vant sig vid tanken. Man sa fel hela tiden katterna, och tänkte hela tiden att allt bara var en dålig drömm när man vaknade. Det är svårt att tänka tillbaka, mest för att jag är mer en sådan som förtränger saker än att bearbeta dom under längre tid. Men det jag minns av min älskade Nisse var att han var unik <3. Den Nya spillivinken man har gör ett jätte jobb att leva upp till honom, hon fyller varje del av huset med en liten bit av kärlek. Svårt att tänka sig att även hon ska försvinna en dag, livets hårda skola.

Hejdå bloggen

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela