tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

En drömmares väg

Publicerad 2014-10-02 00:07:46 i Allmänt

Om jag fick önska skulle jag rikta mig utåt, vara den underbara personen jag kan vara. Men tiden efter Nisses avlivning har fått mig och känna mig ensam. Det känns fortfarande som de flesta av mina vänner mer eller mindre försvunnit, och att man står kvar någonstans i mitten. Mina sår börjar läka nu, det har trotsallt gått en månad sedan han försvann. Jag vill ha tillbaka någon slags livsglädje, men det känns bara tyngre nu mera. Jag vill bli dragen på äventyr jag med, jag vill ha vänner som drar ut mig på fester bara för att få mig ut ur rummet. Men det känns som de som skulle kunna göra detta finns lite för långt borta, eller så måsta man fråga innan. Tro mig jag kan fråga men det känns inte som någon som är nära vill det, det känns en anning hopplöst.
 Det känns mer och mer mörkt i mitt rum, visst jag kan ta mig ut ur mitt hål själv men det känns så djupt. Alla som varit där vet vad det handlar om, man kommer oftast upp själv men ibland behöver man uppmuntran för att det ska hända. Men för mig står tiden stilla, framtiden är förutbestämd kanske men den känns för långt ifrån mig just nu. Jag vill ochså kunna göra spontana saker som alla andra, men att göra dom ensam är inget jag önskar. Vad gör jag för mörkret skadar mig på mer sätt en ett numera, ensamheten fanns där. Tankarna fanns där med, men inte all denna sorg och ensamheten tar över hela tiden. Men mitt liv är väll i detta hålet i sådana fall, där ska jag förbli tills någon ser detta och kanske sätter mig fri en gång för alla. 

Hejdå bloggen
 

Kommentarer

Postat av: Erick

Publicerad 2014-10-11 23:03:09

Du grinar om Nisse men ska stressa på att skaffa en ny direkt? Dödade du honom för att du vill ha en unge eller? Såna som du borde inte få ha katt.

Svar: Tänker börja hälsa till mr Eric som förmodligen är någon jag har känt, du vet ingeting. Alla som känner mig, mina vänner som varit där från start vet att beslutet om nisse vägde tugnt. Men det var antingen att avliva honom, eller att låta honom självdö på soffan utanför mitt rum. Den sista dagen i hanns liv hade han så ont att han inte ens kunde spinna längre, han drog sig undan och var så osocial pga sin smärta att han inte kände igen honom längre. Så Eric vad gjorde jag för fel?, jag avlivade Nisse för hanns bästa. Det vet nog alla som läser, och alla som är mina riktiga vänner ocshå. Alla som har katter vet att det blir tomt efter en katt har avlivats, och att jag är i tankarna om en ny katt är ingen hemlighet. Detta har jag dock inte tänkt förrän minst några veckor efter hans avlivning, då jag och min mamma kom överens om detta. För både jag och mamma tyckte att det var för tomt här hemma, och vår andra skönhet kände sig ochså ensam . Så Eric om du nu heter så dra åt fanders med dig :> för du är inte en del av mitt liv och känner inte mig alls
Angie

Postat av: rei

Publicerad 2014-10-11 23:33:38

din jävla f*tta du fattar ingenting ditt jävla as hon dödade inte nisse ara för en kattunges skull din okompenta nolla dra nåt gammalt över dig istället låt folk va de såna som du som inte en ska få existera vidriga svin........

Postat av: Erick

Publicerad 2014-10-13 13:31:34

"Minst några veckor" herregud en sån som du ska bara ha och ha.
Tro inte att en ny katt kan fylla något slags hål du har inne i din ensamma stackars egoistiska kropp. Du tycker bara så jävla synd om dig själv hela tiden. "Ingen pojkvän, dåligt med pengar, inga vänner wäääh wäääh"
Gör nåt åt det istället för att lipa på din blogg då kanske?

Stavar faktiskt med ck och vad jag vet har jag aldrig känt dig. Detta är väl en sån blogg jag följer för att få sucka lite extra ibland. Fast man kan ju hoppas att du är ett troll och inte är på riktigt.

Svar: Du känner inte mig på riktigt lilla vännen :)
Angie

Postat av: rei

Publicerad 2014-12-23 19:28:09

kära lilla lilla erik so jag se hur du skrver så tror jag nog tt både jag o angie känner dig din patetiska loser

de e snarar du som e eroende av att ha och ha gnäller över ditt patetiska sorgliga liv inga vänner, inga brudar som ens kan vara med dig ens 2 månader tror nog inte jag behöver lisatpp ditt gnäll blir för tråkigt för andra att läsa då. tönt!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela