tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Gammla vanor nya motiveringar

Publicerad 2014-08-24 18:56:17 i Allmänt

 
Plötsligt var livet av sena nätter som bortblåst, tidiga morgonar med skrikande katter igång. Jobbet är nytt fast gammalt, jag jobbar kvar där jag var förut fast med nya jobb kammrater. Nya arbets uppgifter och nya tider att infinna sig vid, lite krångligt och ovant men man anpassar sig. När semestern tog slut så kändess det som vädret kände det ochså, vindarna blev kallare och de varma långa dagarna blev fulla av regn och moln.
 Min nya motivation i år är denna skönheten, mamma och jag fick till det och kunde gå och tatuera oss. Den ger mig styrka på något sätt, och budskapet är ganska glasklart i mina ögon. Antar att allt vänder en dag, men tills dess så finns denna för motivationens skull.

Hejdå bloggen

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-29 14:31:47

Antar att det är din handled. Tatueringen är ju uppochner? Man tatuerar ju inte från sin egen vinkel...

Svar: Den är vänd emot mig för att jag ska kunna se texten det är ganska vanligt enligt min tatuerare :) förstår inte varför du ska låta så negativ för det
Angie

Postat av: rei

Publicerad 2014-09-10 13:02:15

Jäkla tönt antar att de du din fega jäkel som alltid kommer med skit i kommentarerna väx upp!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela