tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Dag 1 av 14

Publicerad 2015-04-20 19:14:08 i Allmänt

Efter veckor av orklöshet vill jag ialafall försöka ta mig neråt i vikten, och nå några mål jag aldrig orkat nå. Så från och med idag börjar jag med nutrilet eller naturdiet som dom kallar det. En äcklig dryck som man ska klara av i två veckor, gör detta både för min skull och för min kära mors skull. 
 Så kanske man äntligen kan börja gå ner och nå målet att börja cosplaya på riktigt. 

Hejdå bloggen <3

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela