tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Man är väll inte mer än människa

Publicerad 2014-08-01 16:57:22 i Allmänt

Dagarna flyter förbi igen, drömmar uppenbarar sig och försvinner igen. Ensamheten är inte lika påtryckande som den varit, men skulle inte förvåna mig om den blev det. Dagarnas rytm har funnit kroppen, även om de senaste dagarna har varit något kämpiga. Värmen har nästan slagit sönder skallen två dagar i rad, och hoppas mer eller mindre på en storm så den tryckande värmen lugnar sig. Förutom det verkar allt vara som vanligt, dagen rullar på och plötsligt sitter man med både alla sina kort och en ny stol. Jag skrev om  de försvunna korten som jag trodde jag hade tappat i stockholm, min kära vän i stockholm fann dom och skickade ner dom åt mig(inklusive ID). Sedan hade en annan kompis en stol till salu(en dator stol), så jag bestämde mig för att köpa den stolen. Förutom det är väll dagarna rätt lugna.

Hejdå bloggen <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela