tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

En räddare i nöd

Publicerad 2014-05-09 19:18:17 i Allmänt

Dagen skjölde över mig som en våg av känslor, okända känslor och även gammla känslor. Dagen fick mig både lite upp och ner, och även lite ledsen och nedstämd. Så kan vissa dagar vara för mig, men dagen lyftes av en liten gåva.
 Ett mystiskt paket som jag hämtade, den innehöll inte några suddigum från min älskade syster som jag trott. 
 Gåvan var ochså en mycket vacker sak, något som jag nästan gick i taket på. Gåvan var en samling nördiga Zelda grejer, saker du kan både ha som nyckelring och halsband. Det fick mig upprymd, och må helt fantastiskt. 
 Varje detalj fick mig att tjuta av glädje,och jag kände igen nästan varje svärd av alla som var i asken. Livet är verkligen full av överaskningar, och detta var en av dom man aldrig var berädd på. Kommer fortfarande ihåg när pappa gav mig det andra spelet i serien Zelda, Majoras mask det var ochså en sådan speciell känsla. Att se att han och resten  av min andra familj, skrapade ihop till detta gör mig oehört tacksam att ha dom. 
 Imorgon bär det av till skövde, lite oväntat men det är alltid kul. Ska på någon armé grej och kolla, det är uppvisningar osv. Mer bilder på det blir det imorgon, och jag kanske filmar lite till och med. 


Hejdå bloggen <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-05-11 13:24:59

Majoras mask är inte det andra spelet i serien. :) det är 4:e el 5:e om man inte räknar med de som släpptes Japan-exklusivt.

Svar: mjo om man räknar så xD men räknar att det är det andra spelet jag spelade :3 de tidigare spelade jag först senare med mamma ^^
Angie

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-05-14 02:01:14

Jaha, men du fick det att låta fel. Du får formulera om det nästa gång så att man förstår det. :)

Svar: ^^ som många säger man kan inte göra alla nöjda ^^
Angie

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela