tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Plötsligt stog man där

Publicerad 2014-06-26 21:19:01 i Allmänt

Plötsligt stog ingenting still längre, världen rullade igen och det kändess plötsligt som jag hade brottom. Sitter på helspänn och väntar på en speciell dag, och snart och på snabba vingar kommer den. Lite har hänt sedan senast, klippt mig och skaffat en annan frisyr.
 
Så såg jag ut efter klippningen, och en heldag på stan med min kära mamma. Just idag blev det ju slingning av håret istället.
 Och sådär blev det resultatet, mamma är riktigt duktig på det där. Nu börjar rese närverna på riktigt, och resfebern har slagit till med 2 dagar i migrän. Ja nu vet jag iförtjej inte om resfebern har gjort detta, men det har varit sådär roligt med migrän. Inget mer speciellt på olika fronter, sitter mer och hoppas på att klockan blir tolv så man krypa ner och komma en dag närmare avgången. Det är väll alltid något spännande och speciellt med resor, de ger närver som aldrig förut. Speciellt att sitta fönsterplats är nog det bästa med resan, att se alla städer, byar och allt annat passera förbi. Men mest av allt målet gör en alldeles varm inombords att få träffa nära o kära igen, eller som jag som ska ochså möta en vän. 
 Tills dess väntar jag otåligt på att tiden ska röra sig frammåt, vem vet vad en resa kan leda till.

Hejdå bloggen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela