tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Vintern

Publicerad 2014-01-15 01:13:11 i Allmänt

Så kom snön som man önskade till julen, nu när alla ljus och allt med julen är bortstädet från hem och affärer kommer den vackra snön. Även om jag som så många andra älskar snö på julen, är inte den mjuka kalla snön något problem för mig.
 Man blev lite sur när det kom man vill ju i sitt hjärta ha lite vår, men ush vad fel man kan ha ibland. Jag stog ute idag när det snöade som mest, bara känslan att se på snön medans den sakta faller ner emot marken är lugnande. Visst att sedan traska emot affären i snö är mysigt, men det blev lite mycket tillslut. Som sagt snön kom lite men bara lite oförberett, men endå uppskattad. På något sätt glädjer det mig att se snön på morgonen, det är både ljust och piggt på något sätt. De gråa trista dagarna framför oss ger oss lite mer pigghet av den vita snön, eller ialafall mig. Så får man väll försöka önska sig lite snö till denna jul som ska komma, om det sker vet man ju aldrig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela