tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Jobb och ett nytt år

Publicerad 2014-01-09 23:38:55 i Allmänt

Kolla vad tiden bara flyger förbi, snart har det redan gått 10 dagar på detta året. Har börjat jobbat denna veckan, och det känns skönt att komma i rutin igen. Ingen kärlek än men året ser redan lovande ut, med tanken om att året började med att peka fingret till exet så är man ganska hoppfull. Inte haft alltför mycket saker för mig, har kommit i kontakt med vissa lite bättre andra försvinner lite mer. Ingen snö än har dock hört om en snö storm, men om nu det blir något med det får man väll se. Har totalt fastnat för ett spel på mobilen som heter Shall we date, en serie spel faktist som jag tycker är väldigt roligt. Det säger sig ganska självt att det är ett tjejigt spel, men endå väldigt underhållande. I spelen säts man i olika sitvationer och får olika val, mycket som riktiga livet fast med en touch av mer kärlek. Jag har tre av spelen i den serien som jag spelar varje dag, Ninja Love, My sweet prince och Ninja Destiny. Jag är helt förälskad i alla personligheter man kan möta, alla val du kan göra och hur det verkligen bygger upp till den punkten av kärlek. Det börjar som alla kärleks historier okänd man möter dig, eller tvärt om och du och denna okända personen tvingas ihop eller håller ihop av någon anledning. Dessa spelen är något extra enligt mig det finns gratis och köp versioner, jag tog gratis versionerna som är lika bra som köp skulle jag gissa på.
 Mitt första spel var Ninja love, där man är en Ninja prinsessa och man får välja en av killarna som ska skydda dig. Så är det med de flesta spel kan man säga, men som sagt dessa karaktärer är snygga och awsome ritade. 
 Valde den jag tyckte verkade bäst, alltid ett gissnings spel vissa av dessa karaktärer är halare än ormar. Dessutom valde jag honom för att jag diggar karaktärer med vitt hår, har jag alltid gjort. Som tur va så var han en av dom som var seriös om sitt jobb i spelet.
 Nästa spel var My sweet Prince, ett älskvärt spel. Du kommer till ett land(jag gissar på egyptien), där så finner du ett armband som ligger på marken och anklagas för att stulit det. Som tur är så är kungen en resonable man och hänvisar till en legend, att den som finner armbandet ska få välja nästa kung åt landet. Hans fem söner introduceras och du får välja en av dom, som i dom andra spelen du har inte en suck och se hur någon av dom är. Jag valde den här personen.
 Han var nog mer anorlunda än vad jag trodde, han var mycket värre än bilden visade. Men nu emot slutet av kapitel 10 så verkar han mjuknat upp lite mer, men i början var han banneme inte rolig alltså. Vädligt självisk människa. 
Sista spelet var.
 
Ninja destiny var det sista det tar alltid fyra timmar innan man får en energi, och då valde jag att ha detta ochså så kanske man har energi till det ena spelet när det andra inte funkar. Jag valde Sohma där, mest för att han verkade vettigast av någon anledning, men men ännu en gång hade jag tur.

Men det var allt för denna gången // Hejdå bloggen


Kommentarer

Postat av: rei

Publicerad 2014-01-10 18:32:53

Ja du har tur medan jag bli på hoppad o på tafsad i alla spelen lol

Svar: Ja verkligen ha ha xD
Angie

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela