tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

En bra början på det nya året

Publicerad 2014-01-01 13:30:05 i Allmänt

Jag kände mig bara possetiv till det nya året, och av någon anledning så fortsätter det strömma possetiv energi till mig idag en anledning är säkert för det som hände igår. Jag satt vid datorn som vanligt och kollade runt lite, kolla igenom mailen lite lätt och där var han. Han som förstörde en del av mitt liv, han som jag hatade med hela mitt hjärta. Jag läste lugnt vad han skrivit på en chatt sida till mig, och läste igenom det och försökte förstå lite vad han ville. Hans text löd såhär
" "Hej, antar du tycker att jag ens vågar skriva till dig, för jag antar du är förbanad på mig, tänkte mest berätta för dig, Amanda har dumpat mig så nu blev du glad va :P MVH: Någon du känner"
.
Vet inte om han sökte någon tröst, eller försökte smutskasta något som redan var smutsigt från början. Men i villket fall så ville ge ett svar och det löd såhär.
" Förstår inte riktigt vad du vill men
GRATTIS
som sagt Synden straffar sig själv".
Det som gjorde mig mest lycklig var att alla känslan, klumpen av is allt var bara helt försvunnet. Jag hade inga tårar kvar och ge, inga känslor som svämmade över. Det fanns bara en tom känsla i kroppen, och ett stort leende på läpparna när jag skickade mitt svar.
 I denna stund insåg jag ochså det jag trodde förlorat, satt nu framför denna dator och log med samma styrka som för två år sedan. Energin flödar tillbaka till mig, och jag kan känna varje minut av detta året kommer att bli speciellt.
 
Hejdå bloggen <3 <3

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2014-01-10 00:22:41

HAHAHAHAHAHA vilken tönt!!! Fett bra svar du gav honom! Och vad var det för jävla äckelkommentar "antar att du är sur på mig :P" Öh... Du var otrogen ditt jävla as?

Asså försök tänka på att vara glad över att han var otrogen då, för det var jävligt jobbigt då, men du hade inte velat ha en sån där äcklig och fegis till kille! Du förtjänar någon SÅÅ mycket bättre <3 För du är underbar och himla söt med ett underbart skratt och leende :) <3

Kram på dig! Bra kämpat <3 Du är bäst <3

Svar: <3 <3 jag vet
Angie

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela