tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Klippa trådar

Publicerad 2014-02-14 00:29:00 i Allmänt

Var ett tag sedan man skrev nu,  det har ju hänt en del och samtidigt inget. Känns som man fortfarande väntar på att all snö ska smälta, även fast den redan är borta här ialafall.
Klippa trådar är en sak jag aldrig gillat, men en sak som ochså måste göras i många lägen. Ibland klipper du dom själv för att det är nödvändigt, och ibland klipps dina trådar av någon annan. Jag fick mina klippta för ett tag sedan, det är smärtsamt speciellt när man gillar personen i fråga. Men efter ett tag kanske man inser att det är bäst så, eller så går bara smärtan över efter ett tag. Jag har klippt många trådar de flesta av dom nödvändiga, några av dom klipptess för att tråden redan nästan var av. Ibland är det minnena av den personen som gör det svårare, ibland så glömmer man bara allt och slutar känna.
 
Till sist till alla mina läsare/ följare vill jag bara önska Glad alla hjärtans dag <3
jag har varit gnällig länge om dagen, och det tar väll lite emot och inte vara det nu. Men samtidigt är det inte bara om de ibland överdrivna kärleksparen, ibland är det människorna i ditt liv ochså. Så må ni finna lite lycka i ett trist väder, under en mysig filt eller som jag i en stor skärm med mitt favvo spel.
 

 

Hejdå bloggen <3 <3
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-02-16 08:54:58

Det heter alla hjärtans dag, alla hjärtan behöver inte ha någon speciell partner att vara med. Utan ens familj och vänner är lika värda att umgås med som en pojk/flickvän, fru/man osv :) alla hjärtans dag är egentligen som vilken dag som helst, så ta en dag i taget och njut av din familj och vänner, någon dag kommer den "rätte", man måste bara leta ett tag ;) <3 tyvärr. Glad alla hjärtans dag på dig med :) (bättre sent än aldrig ;))

Svar: <3 tackar du annonyma person :) svarar själv lite sent xD så :3 och jo jag vet men det är svårt och uppskatta när alla överallt tjatar hål i huvudet om kärleken till deras partner självklart förstår jag det med men som sagt svårt speciellt när man inte kan deppa med ett bra spel xD
Angie

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela