tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Svårt att alltid göra rätt val

Publicerad 2014-04-18 19:35:40 i Allmänt

Även om jag har tendenser att göra ganska bra val i mitt liv, så är det alltid svårt att säga eller göra rätt jämt. Det kan handla om nästan vad som helst, och det behöver inte alltid gälla en själv. Det kan vara en kompis som behöver hjälp att göra ett val, eller en nära vän som står inför stora svårigheter. Det kan lika väl vara en person i närheten av dig som det gäller, och när man gör rätt är det inte alltid man känner det. Men när man gör eller säger fel då känns det långt inne i märgen.
 Jag försöker alltid se mig som den lilla personen som försöker igen, även om jag misslyckass med en sak försöker jag igen. Men ibland när man verkligen inser att det inte går något mer så gör man ett sista desperat hopp och det är över. Slår du i backen vet du att du förlorade, men om du lyckass kanske det är värt att försöka en sista gång. I mitt fall är jag snart redo och göra det sista hoppet, för att se om jag når den älskade personen jag vil nå. Jag vet att tiderna ständigt förändras, och att alla inte finns i det bittra slutet som man hoppats. Men den här personen är värd att kämpa lite extra för, bara om denna personen tycker det med. 

hejdå bloggen ~~

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela