tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Lite framtida ideer

Publicerad 2014-04-26 21:33:14 i Allmänt

Anledningen till framtida är väl att jag måste ändra vikten först, men det kommer när det kommer. I villket fall lägger jag upp lite framtida ideer nu på var jag vill cosplaya som, och gilla eller ogilla väljer ni själva. Eller om ni har andra förslag, fritt tänkande som sagt.
 Min första tanke är Undertaker från Black butler, även om jag inte ler lika brett som snubben hade det varit awsome och cosplaya som honom. 
 Även har jag hittat var man kan beställa hans dräkt villket gör mig extra glad, dock hade dom inte håret villket sänkte det lite xD. 
 Har redan cosplayat some tobi en gåmg, och jag säger det igen gör det gärna igen var skit kul och man kände sig jätte glad. 
 Även Xaviers Break ännu en psyko karaktär som är min stil xD.

  så långt har jag kommit nog med snack hejdå bloggen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela