tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Inkomster och utgifter

Publicerad 2014-04-28 21:19:25 i Allmänt

Mycket funderingar kring träning osv, hade ett bra samtal med både morsan och farsan om detta. Detta gör jag av egen vilja, villket inte ofta faller mig in. Jag ska börja gymma varje måndag och torsdag, torsdagar gymmar jag redan med en grupp som heter mediaverkstan. Men att gå själv till gymmet kändess sådär, men när man väl var där den timmen kändess det helt okej. Folk var trevliga och man kände ingen press eller nödvändighet att prata med någon, oftast när jag är med mediaverkstan så vill jag gärna prata samtidigt som jag tränar. Just idag så var det ganska skönt och fokusera på musiken, och springa i samma tempo som musiken gav. Mina mål för tillfället är att gå ner 10 kilo till 1 juli, ett både realistiskt och ett bra mål. Inte bara för att man vet att man kan klara det, utan just för att man kanske går ner mer än vad man tror.
 Klart framtiden är väl inte fri för det, men det glimtar till ialafall. En dag ligger man där på en strand någonstans i världen, och undrar varför trodde jag aldrig att jag kunde komma såpass långt. Men tills dess så är det ännu en drömm att fånga, och kanske en vacker dag eller regnig uppfylla. 

Hejdå bloggen

Kommentarer

Postat av: Frida Schneider

Publicerad 2014-05-04 12:19:23

Bra Angelica vad duktig du är!

Svar: Tack frida :D
Angie

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela