tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

En Scifi mässa senare

Publicerad 2014-04-26 19:59:39 i Allmänt

Yes är allt jag kan börja med, jag kom iväg och mådde verkligen toppen idag. Ingen huvudvärk eller migrän, inga ilamåenden eller smärta över huvud taget. Känner mig så nöjd med dagen, och är skitglad för allting men mest av allt tacksam.
 Det första man möts av, jag menar där ryker allt nästan. Egentligen inte men det kändess så, och det var awsome när man kände ingen alla anime grejer ATTACK ON TITAN. 
 Såg guvenören från Walking dead, älskar att dom lagt till ansiktet där brevid så det blir både före och efter psykbrytet typ. 
 Så cool mask, blev typ smått kär i den <3. 
 Även den här fångade hjärtat ite lätt.



I sälskap med
Felix
 Mathias xD
 Joakim
 Och så Simon ^^

Var Ialafall en av de bästa dagarna i år, updaterar lite mer planer om mina framtida cosplay planer senare. Nu ska jag ta det lugnt, spela mario kart och ha det gött.

Hejdå bloggen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela