tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Dagar av förhoppningar

Publicerad 2014-04-25 18:10:12 i Allmänt

Jag tog en bild på mina kompisar igår, plötsligt så har det redan gått ett helt år. Några av dom står fortfarande brevid mig, andra har gått därifrån. Jag trodde vissa skulle vara längre, men alla har vi fel ibland.


Nu är det dags för Scifimässan igen, villket jag hoppas att jag kan gå på i år. Jag har råd med det mamma var gullig och sparade så jag kunde gå på den. Men nu har man kanske migrän i en dag till, osäker om det håller i sig till imorgon. Igår var en händelserik dag kan man säga, inte för att gå in för mycket i detaljer men mattan i vår hall fick en ny färg. Det började med att jag vaknade för att gå till jobbet, kunde knappt ta mig upp bestämde mig för att stanna hemma plus att man kände den bultande huvudvärken. Man gick upp vid 11 hade fortfarande ont, försökte äta lite risifrutti men slutade med att man slängde nästan hela i paperskorgen. Gick sedan och la mig igen för att försöka sova lite, det gick sådär kan jag ju säga. Sov från 11 till 13 då mamma hade gjort god mat, kebab i god sås med ris och jag försökte äta för att se om man åtminstånde kunde få i sig något. Tog några tuggor av vardera och det funka si sådär, gick för att tömma tallriken märkte att magen inte mådde bra skulle till toan och vips så hade mattan och min tröja en ny färg
. Fick ta en snabb dusch och gå och lägga mig igen, när jag vaknade på kvällen så drog jag i mig 10 mackor och minst 15 isglassar. Sedan funkade allt bra igen, och idag mjo lite huvudvärk igen hoppas det slutar snart har haft det sedan kl 9 imorse lite från och till.
 
Hoppas att jag kan gå imorgon, har varit så pepp för det hela veckan. Nästa år hoppas jag att man kanske kan cosplaya som Tobi igen, men då måste jag framförallt köpa något som passar. Man får la se hur det går, nåja nu kanske jag ska gå o dra i mig lite mer glass.

Hejdå bloggen <3
 

Kommentarer

Postat av: muffinsburk

Publicerad 2014-04-25 21:23:13

varför sparar du inte själv pengar om du nu vill gå på den?

Svar: Jag och mamma har ungefär gemensam ekonomi så jag måste kolla med henne för att få ekonomin gå ihop ^^ Så det var därför jag fick pengar av mamma
Angie

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-27 10:46:48

Muffinsburk vad har du med att göra? Låt folk leva hur fan dom vill lägg dig inte i folks ekonomi

Postat av: kasai

Publicerad 2014-04-27 10:47:12

Muffinsburk vad har du med att göra? Låt folk leva hur fan dom vill lägg dig inte i folks ekonomi

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela