tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Mina vänner

Publicerad 2013-09-28 17:49:48 i Allmänt

Mina vänner är speciella och helt underbara, de hjälper så mycket att man nästan skulle vilja ta ut hjärtat och skicka delarna till alla dom. Hade tänkt och boka en lokal till mitt kalas men då fick man medelandet att en av dom erbjöd sig att ha det hoss sig, blir det inte så så har vi det hoss en annan det känns lite speciellt. Det känns udda men skönt att ha så många som bryr sig, till er ni vet villka ni är <3 tack. Allt lunkar på som vanligt lite upp lite ner, men det är väl så livet är ibland. Jag önskar inget hellre än att resten av året blir tillräckligt bra för att hålla, känns lite svårt att hålla sin oro i sig men samtidigt får man försöka. Jag tyckte jag såg en snöflinga när jag tittade ut idag, jag vet inte om jag såg i syne eller ej men något säger mig att någon däruppe tänker på mig. Kanske ha lite tro och låta det ta lite tid, rom byggdes inte på en dag och livet levs inte igenom på en dag. Jag har känslan av att detta året kommer sluta lycklig, svårt och veta men får la fortsätta tänka att det löser sig.
 Hejdå bloggen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela