tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Bryten

Publicerad 2013-10-22 00:49:11 i Allmänt

Idag fick jag mig ett rejält bryt, är väl på gränsfall till en stor deprission. Jag har inte gjort något annat än gråtit hela kvällen, har knappt orkar prata med någon rädd att jag ska börja storlipa för inget. Jag gissar på att det är psykets sätt att säga att jag behöver en paus, det har aldrig varit så här illa så att jag inte orkar gå till jobbet på morgonen. Smått irriterad och rejält ledsen för inget, ingen rolig känsla precis. Jag ska ringa min handledare imorgon och prata och kolla upp lite, för jag behöver semester, ledigt, vad som helst bara jag får det lugnt. Det känns som hela jag verkligen blivit en klump med gelé och inte kan göra mer än att röra mig sakta på ostadiga ben.
 Blir så sjukt trött på folk som kommer hit och kommenterar en massa skit, fick en fin hälsning från någon random snubbe som tyckte att jag skulle sluta vara i min låtsas deprission. Till dom som inte har något bättre för sig än att komma hit och påstå en massa skit har jag ett medelande till, så lyssna noga innan ni kommenterar sådan skit. 
för det första är detta MIN blogg, denna finns till så jag kan få ur mig massa skit för att MÅ BÄTTRE. Så skriver jag hur min livssitvation ser ut och att jag tycker den är illa, så LÅT DET VARA jag behöver inte någon dumjävel som berättar för mig hur ni har det. Jag vet att folk där ute kan ha det tuffare än vad jag har, men knappt hälften av sakerna jag går igenom ligger på bloggen så ni vet egentligen inte vad jag går igenom. Jag hade förstått om det varit er blogg jag skrivit på, men nu är det MIN blogg jag skriver på så ta eran skit någon annan stans.
För det andra så tycker jag det är jävligt dumt av er att skriva kommentarer hoss en som redan har det svårt, då menar jag kommentarer som att jag har en låtsas deprission osv. Allt detta jag skriver är verkligheten för mig och det får mig att må skit, så låt mig dumpa min skit och skriv inga jävla kränkande kommentarer tack annars bannar jag er IP punkt slut.
Som det sista vill jag bara säga tack till alla er som finns där , det spelar ingen roll om ni är nära eller långt bort. Bara ni finns där värmer mig mycket, älskar er alla <3 <3.
 
/hejdå bloggen

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2013-10-22 00:59:38

Du kanske är utarbetad?

Svar: Jag tror inte det jag tror jag är mer psykist nerbryten det är därför jag behöver en paus från allt
Angie

Postat av: Dan

Publicerad 2013-10-25 03:13:06

Det var en positiv kommentar jag lämnade dig, men du fokuserar på det negativa, som inte ens är negativt. "Låtsas depression" är ett tillstånd i sig, att man hör det värre för sig än vad man faktiskt har det. Som sagt; du har jobb! Skatta dig lycklig! Det är inte lätt i dagsläget! Och visst är det din blogg! Du får absolut skriva vad du vill! Men eftersom att den är allmän får du räkna med kommentarer, och med min, återigen, menade jag inget illa! Men något tillstånd har du med tanke på min konstruktiva kommentar. Du ska inte behöva bryta ihop och skriva hotfulla och negativa saker på bloggen för det. Hade jag varit en elak människa hade jag gottat mig i detta och gått på dig hårdare eftersom att man märkt att man tryckt på en öm punkt. Men jag lovar, jag vill inget illa och du vinner inget på att kalla mig för "dumjävel".
Vill önska dig lycka och välmående och hoppas att du kommer i underfund med vem du är, för jag tror inte att du ens själv vet det... Ta hand om dig!

Mvh

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela