tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Varför är vägen så lång

Publicerad 2013-11-06 23:37:29 i Allmänt

Det känns som vägarna jag går blivit längre, det känns som skorna jag bär blivit tyngre.Trött på bråk och tjafs, trött på att så lite ska bli så stort. Enda dagen på året där det kanske blir lite lugn, men istället så får man klago ord och annat. Så mätt på känslan av deprission, så mätt på känslan att leva i en låda där ingen varken ser eller hör dig. Mina känslor blottas sällan, och att förklara hur jag känner är svårt bara det. Så vad tänker du på, jag bara undrar vad tänker du på. Visste du ens att jag hade det svårt, visste ens någon att man inte är så hel efter ett år fullt av helvete och allt annat smått och gått. Ser du inte såren som redan sitter djupt i mig, inser inte du hur fel allt redan är.
 

My friend, do you fly away now?
To a world that abhors you and I?
All that awaits you is a somber morrow
No matter where the winds may blow
My friend, your desire
Is the bringer of life, the gift of the goddess
Even if the morrow is barren of promises
Nothing shall forestall my return

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela