tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Ett tag

Publicerad 2013-11-18 23:45:16 i Allmänt

Mitt kalas var nyligen hemma hoss Rebecca, <3 ush vad roligt det var och se både henne och alla som kom dit. En dag av skratt, tacos och elektriska stötar finns på minnet, jag ursäktar förseningen men har inte kännt mig ens det minsta glad i att sitta vid datorn just nu under veckorna här. Nu är jag här med lite bilder och lite ja o.o lite allt xD.
 Omnom nom Den fina sminkningen gjorde min bästis Rebecca <3 <3 så vackert och i bakgrunden är mathias x,,D Såg inte det förrän typ nu xD ser väldigt roligt ut. 
 
Beccis :D <3 <3 så sööt varenda gång alltså :)
 xD The serious face :D  glad att Emil kom det var som sagt få på kalaset i år många hoppade av vissa för små saker andra för andra anledningar men det avr roligt att han kom :D
 Cissi :D hela vägen från U hamn <3 hon är verkligen en stjärna när hon kommer så långt ifrån Beccis ochså för den delen som kom ändra från Skelefteå owo tror jag xD
 
Mathias :D :D :D xD han är ochså en helt fantastisk människa xD alla mina vänner är det
Ett hel kul kalas tack till er som kom och gjorde det möjligt <3 <3 <3

Kommentarer

Postat av: Dan

Publicerad 2013-11-20 07:59:39

Kär? (:

Svar: Förstår inte riktigt vad du menar "Dan" :) detta är bilder från mitt kalas på alla som var där så varför ska det betyda att jag är kär i någon?? bara undrar
Angie

Postat av: Schalabalaban

Publicerad 2013-11-21 08:04:27

Hahaha wtf "Dan"..? Nu verkar du ha fått något om bakfoten? Du har ett ganska roligt sätt att tolka saker och ting på :)

Svar: Håller med dig :>
Angie

Postat av: Rebecca

Publicerad 2014-01-10 00:31:04

Ihihihi så mysigt att se på dessa bilder igen <3 Sjukt roligt var det att se er <3

Svar: <3
Angie

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela