tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Dagen

Publicerad 2013-11-21 15:27:22 i Allmänt

Har varit en rolig dag idag, känns skönt att man känner sig sedd på jobbet. Mina handledare är verkligen snälla, och jag är lyckligt lottad att dom kommer ihåg att jag fyller år i helgen. Så imorse fick man tårta när man kom till jobbet, och en jätte söt snömanskakburk(fylld med godis mums <3). Sedan fick man yttligare brev som väntade hemma, ett från min moster och hennes man och ett ifrån Pappa och alla där uppe. Älskade ett kort jag fick ifrån henne var så gulligt <3.
 

Bak och framsidan på kortet, älskar att hon hade med en gogos och en av den första generationen på Pokémon Psyduck. Klart så var alla andra saker på kortet jätte fins med, saknar henne så jag hoppas verkligen att jag får träffa henne efter jul sen men hur det blir med det får vi ju se.
 Fick detta otroligt söta kort ifrån alla där uppe <3, så sött det var skitlitet ochså. 
 Detta var en sak som jag glädjs mycket över, en ring med en uggla på så söt och verkligen vackert detaljerad. Jag blev dock inte så förvånad med tanke på hur mcyket ugglor jag redan har, men denna ska jag bära vid alla tillfällen jag får. 
Min tavla jag har över min dator, med dess nya utsmyckningar. Hjärtanen(de små som sitter på skärmen) satt på brevet så de norpade jag, och de små klistermärkena (choklad asken och hjärtat ned de små änglarna) sitter fint på tavlan. Som ni ser är den utsmyckad med en massa grejer från olika saker, teckningen är från klara <3 älskar verkligen den hon är som en liten konstnär. Man ser inte det jätte bra med det är ett hjärt flygplan som hänger på ena kanten, den sitter precis ovanför hjärtat med vingar. Det fick man ochså ifrån henne, det blir en sån skön känsla när man ser på tavlan. Visst det är meningen att alla vecko dagar ska synnas, men istället fyllde jag den med det viktigaste som finns minnen. Bakom klaras teckning sticker det fram ett hjärta som min vän Felix gjort, och det gjorde han genom pappersvikning det tycker jag är inponerande. Den gammla damen är det Rebecca som har gett mig, men den sitter där som en liten påminnare att jag har hela livet framför mig. Lite smått och gått ur minnesförådet som sagt, trots att jag inte har något som är jätte jätte viktigt på tavlan så är den viktig för mig just pga alla saker på den. Nu kanske det är lite saker som kom ihåg det mötet, men det mesta är saker sparade för att minnas, och så vill jag ha det ett bra tag till.
 Tog ochså den första tabletten av min ADHD medecin idag, kändes väldigt bra idag på både träningen och annat. Kanske man äntligen får rätsida på både livet, och lite med sinnet ochså. 

Nåja tack o Hej

//Angelica

Kommentarer

Postat av: .

Publicerad 2013-11-23 18:41:11

Grattis i efterskott min gamle vän. Jag tänker fortfarande på dig och hoppas och önskar att du en dag ska hitta dig själv i allt detta kaos.

Många lyckönskningar/ en gammal vän

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela