tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Om

Publicerad 2013-05-09 22:28:39 i Allmänt

Om jag kunde flyga skulle jag försöka med det, om jag hade vingar hade jag tagit mig dit lyckan gror.
Om jag hade varit smart, hade jag sett att lyckan är närmare än vad jag tror, och slutat leta efter den.
Osäkerheten biter fortfarande i mitt skinn, och jag tar ett steg tillbaka för att inte göra allt krångligt. Jag försöker ta mig frammåt, men rädlsan finns där och kommer alltid vara där. Men hoss dig känner jag mig trygg, även om signalerna fortfarande är oklara är jag redo och satsa. Jag vet inte om du finns i min framtid, men i mina drömmar verkar du alltid finna plats och ta dig in. Jag vet att mitt hjärta redan har fallit för dig, jag ser inga varningsignaler alls eller något som möjligtvis kan stoppa mig. Om jag hade vågat hade jag tagit steget, men det steget gör mig både osäker och rädd. Borde jag ta det, eller borde jag vänta. Jag vet inte om jag klarar av det, eller om jag åter igen stannar i tiden som försvinner med snabba slag. Att vända tillbaka finns inte längre, vad händer om jag inte vågar och du försvinner förbi mig. Kommer jag orka gå vidare, jag oroar mig för mycket. Agerar aldeles för lite, men det är svårt.
Släpp taget, släpp kontrollen och ta stegen frammåt. Vad händer om du inte gör detta, sätt fart på hjärtat vad har du och förlorar. Tolka signaler fel är ett enkelt misstag, men om du får förslag från andra bör man i så fall lita på dem och ta steget. Men en dag sker det, och känslan säger mig att det kanske händer snart.
 
Hejdå bloggen ~~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela