tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Liten bit på vägen men endå

Publicerad 2013-03-09 23:44:51 i Allmänt

Jag har kommit långt från vad jag stog för ett år sedan, men är endå tillräckligt långt ifrån mitt mål. Mer lärdom har jag tagit in, men inte tillräckligt för att fylla allt. Jag tror de flesta ställer sig frågan vart de kommer vara imorgon, eller om ett år eller två. Jag vet att jag har en massa berg och bestiga, innan jag når mer kunskap än vad jag har nu. Jag vet att jag aldrig kommer kunna bli störst, men jag kommer bli så stor som jag kan bli. Jag antar att min avensjuka på mina kompisar är oftast inte deras kärlek de har, utan mer att de verkar veta vart de står och har nästan ett helt liv och utforska med back up. Kanske mina grunder är löjliga jag vet inte, men jag känner att ett steg närmre mitt mål är bättre än två steg bak. En dag når jag det, och då blir jag så stor som jag vill. Då kommer jag sitta nära mitt fönster, och se ut medans tusentals av stjänor glimmar för mig.
En dag kommer jag dansa bland stjärnorna, om inte på dom. Jag tänker bli allt jag kan bli, och det jag inte kan bli drömmer jag om. Jag hindrar bara mig själv, men en dag kommer jag  vara överallt och ingenstans.
 
Hejdå bloggen <3 (tack till alla som läser)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela