tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Internet dejting och vad världen erbjuder

Publicerad 2013-03-17 21:44:19 i Allmänt

Kärleken inom livet är aldrig lätt, att hitta vägen dit är ännu svårare. Att finna kärlek är det svåraste, och det känns som jag aldrig kommer hitta det. Vilse i en enda röra, utan slut utan början. Evigt vara vilse i sin egen fantasi, och evigt plågad av den perfekta bilden av kärlek. Ingen karta vart, ingen kompass som visar mig ens vart jag går. Mina fötter svider av allt gående, men mina ben rör sig än fast jag bett dom sluta. Dimman är för tjock för att se, jag vet inte vart jag är eller om den rätta finns där. Jag hör bara mina egna andetag, jag hör bara mina egna fotsteg inget annat. Inget liv, inget som rör sig, inget hopp.
För lat för att orka, för blind för at se. Cirklar runt i en evig tystnad, vet inget om omgivningen eller överlevnaden. Att skrika lönar sig inte,dina djupa gråt hörs inte längre. Vägarna blir svårare att välja, och mer fyllda med fällor och farliga varelser. Akta dig för skuggorna, akta dig för mörkret. Mina sista tankar fyller mitt huvud, och jag mumlar det för att inte glömma.
Men vad händer om det är förtjent, vad händer om mörkret redan slukat mig. I en ständig förvirring, i en evig längtan.
I ett evigt mörker
 
 
Hejdå bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela