tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Underligt

Publicerad 2013-06-11 12:02:56 i Allmänt

Min smärta var kortvarig, det var som att ta kylbalsam på en brännskada. Det slutade brännas med en gång, det känns lättare och ta sig fram och gör inte ont alls. Kanske gårdagens utbrott behövdess för att skapa lugn i själen, kanske ditt raka svar hjälpte till där. Inga svarta korridorer, ingen gömd smärta.
Antar att jag bara ville säga att det känns bättre för alla er som läser, det gör inte ont alls och jag måste säga jag är mer förvånad själv än vad någon kan tro. Men lugnet i mig gör mig glad, mitt leende sitter där det sitter. Antar att det beror på att jag inte förlorade någon denna gången, eller kan det bero på att du värdesätter mig fortfarande högt. Känslan av värdesättning är härlig, det får jag ofta från familj och vänner det är jag mycket tacksam för. Kanske så spelar det ingen roll längre, att jag förlorade det jag trodde jag skulle vinna. För i slutändan så finns det där endå, men på ett annat sätt. Det var allt för denna stunden.
 

Tack och hej Bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela