tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Stormande känslor

Publicerad 2013-06-04 15:57:52 i Allmänt

Jag känner mig hopplös, och överlycklig på samma gång.
Jag är svag och nere på knäna, men endå inte hela vägen.
Jag har lyckasts, men samtidigt är jag inte där än.
Det känns som stegen mot frammtiden går snabbare, och att jag inte längre står stilla på samma ställe. Chansen har inte blåst förbi, och en gnutta harmoni har äntligen slagit till ro. Att förklara sina känslor för någon är aldrig lätt, speciellt inte för någon du verkligen gillar. Jag gjorde det jag trodde jag aldrig skulle göra, jag tog steget som annars skulle försvinna framför mig. Jag känner mig stolt, samtidigt lite rädd. Jag har inget klart svar om min framtid är där eller ej, men vart den än är har jag tagit steget mot den. En lycka sprider sig över mina läppar, en oro sprider sig i magen. Detta elementen är så känsliga för mig, och jag vet inte vad jag ska förbereda mig på. För vad jag än väljer, eller vad än denna personen svarar så kommer jag få lida på ett sätt. Men mitt mål är siktat på min lycka, och om jag träffar den vet jag inte än. Kanske äntligen tar lidandet slut här, eller så får jag söka vidare. Men jag känner mig lite självsäker, elller så är mina tecken fel igen. Jag vet inte vad framtiden bär, men det känns som det bär mot en varm sol. Känns skönt att ha känslan av att lyckats, men endå inte riktigt där än.
 
Hejdå bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela