tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Inte bestämt än

Publicerad 2013-06-09 11:54:22 i Allmänt

Dagen igår sniglade sig fram, jag låg vaken var och varannan timme i rädsla eller i hopp. Han kom inte förrän sex på kvällen, men det funkade lika bra det. Vi satte oss i bilen ännu en gång, och bara pratade om allt och ingenting. Tiden gick snabbt och jag vet inte något riktigt svar fick jag aldrig, men jag känner mig ganska nöjd endå. Om han inte hade velat ha med mig alls och göra så hade jag inte fått den där kramen, då hade han inte köpt den där colan till mig. Vi satt och skämtade mycket, men ibland när det var knäpptyst tror jag att vi båda tänkte på samma sak. Han är verkligen något ovanligt, nästan lite overklig till och med. Att se någon som funkar bra med din katt som du sätter högt på listan, se att han funkar otroligt bra med morsan allt det där lilla gör mig ganska lycklig. Men som sagt tid att sluta drömma sig för långt in, trotts allt svaret kan ochså bli ett nej. Men jag är inte ledsen för att det inte hände något, det kanske var menat för en annan dag vad vet jag. 
Att vänta på en framtid to hoppas på är aldrig lätt, speciellt inte när man anser att det är dags att förändra livet. Ilska kommer nog dock inte min historia sluta med, jag tror den kommer sluta med tårar eller glädje men aldrig ilska. Jag skulle aldrig kunna ta ut min ilska på någon av mina vänner, eller dom jag håller kärt. Visst de som står min närmast kanske märker om jag är ledsen, eller funderar mycketmen jag skulle aldrig kunna ryta till ordentligt. Bara tanken på det smärtar mig, så jag hoppas att han aldrig tror något sådant om mig. Ialafall skickade jag frågan idag till honom, jag la ingen tidspress eller ingen gräns för hur länge han hade på sig. Om han inte gillar mig borde svaret komma inom den närmsta tiden, om inte kanske han fortfarande funderar. Men pressa någon om ett svar är inte bra heller, så det kommer nog ta ett tag innan ni och jag vet vad som händer. Jag tackar er dock, jag ser hur mätaren på bloggen går upp det gör mig lite lycklig. Tiden är knapp nu på morgonen, och vad kan man säga, det ska bli skönt och gå en runda och tänka lite tyst.
 
Hejdå bloggen ~~

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela