tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Lugnt men jobbigt

Publicerad 2013-07-24 00:41:44 i Allmänt

Jag kan förklara det senaste dagarna med några få ord, Smärta, rädsla, tårar och tillslut lösning. Det är jobbigt och ha med F kassan och göra, speciellt när de inte ger raka svar på vad som är fel. Jag fick reda på att bostadstillägget hade ochså ansökts till, och dom hade inte fått in 1 papper på fonder som inte finns. Inga lappar om att jag skulle skicka in det, och detta skapade mycket lidande. Men det har löst sig, tack och lov för det. Det känns lite lugnt men jag är fruktansvärt trött nu, det känns som allt bara rasar som ett jävla korthus. Visst det är löst så vaddå då, det tar inte tillbaka att jag blev helt förstörd 2 gånger eller. Javisst jag överlevde igen, men det känns inte som det gör någon skillnad längre. Jag överlever men börjar känna mig väldigt tom inuti nu, livet har inte visat någon god sida mot mig detta året. Inget lindrigt svar, inga lindriga månader. Jag känner mig fast i en ond cirkel, och helvetet har bara börjat känns det som. Kärlek allt har bara flugit ur min hand, vi reser oss för sakta ur askan som F kassan skapat. Hur länge orkar jag med dessa förbanelser, som ständigt följer mig natt som dag. De som ger mig mardrömmar under de mörka nätterna, som ger mig hemska bilder under min vakna tid. Mina tårar har slutat rinna betyder det att det är över?, min kropp är på väg att rasa betyder det att jag har varit stark?.
 Den mörka natten ger mig inte svaren jag behöver, den ljusa dagen ger mig inte trösten som jag söker.
Kanske en dag kommer mystiken finna mig, men tills dess vandrar jag utan svar eller trösten. Till mina vänner som var berädda och skänka och stötta mig inför krisen tack. <3 älskar er alla
 
Hejdå bloggen

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-07-25 10:17:06

Du klarar detta, som du kämpar. Jag har aldrig sett någon kämpa så, du klarar detta. Någon sa en gång att dom som får problem/trassel eller svåra sjukdomar får dom just för att dom kan hantera det. För varje gång blir du starkare!! Det måste du tro. Du har många som bryr sig, dom kanske inte alltid syns, men dom finns. Kram

Svar: Tack behövde det ^^
Angie

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela