tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Lite poesi som jag gjort :3

Publicerad 2013-07-15 20:43:08 i Allmänt

Gillar en sida som heter Pizap som min älskade sis Leila visade mig :3, satt med den en hel del tänkte lägga upp dom bilderna här. Skriv gärna vad ni tycker :D x3
 
En låt av Hollywood visste inte jag facktist xD :3


 
Gjorde denna av en annan som hade hittat dikten tyckte den var så fin <3
 
  
^^ den har jag skrivit och lagt till bilderna(dom 2 andra ochså men texten hittade jag på helt själv här)
 
 

Gillade denna lite :3 som sagt även de mest heligaste kan vara onda :>
 
 
De flesta här är några rospelskaraktärer jag har (jag har inte gjort dom men jag säger som så här det är så här jag tänkt mig dom :>)
 
 
 
Den som förstår hela bilden får en kaka :>
 
  :>
 
Känns så ibland :3
 
 

Som sagt älskar dom här ^^ känns så kreativt på nåt sätt
 
 
Denna bilden är mycket som känns igen
 
 

^^
 
 

 
Som sagt mycket känslor av mina som är intryckta här
 
 
^w^
 
 
Går ibland sakta men det funkar ^^
 
 
svårt som fan :3 men ibland funkar det
 
 

^^
 
 

 
Lite min stil det :>
 
 
 
 
 
 
 

 
Hoppas ni funnit lite insperation för kvällen

Hejdå bloggen ~~

Kommentarer

Postat av: rei

Publicerad 2013-07-15 23:42:38

Helt underbara älskade sis jätte snygga <3 <3

Svar: <3 tack
Angie

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela