tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Försöker

Publicerad 2013-07-30 22:43:24 i Allmänt

Jag försöker lösa allt men det är jobbigt, mamma orkar inte längre bry sig om något. Jag vet att det är påfrästande för henne med, men min hjärna pallar inte allt detta. Det gör så ont när hon alltid ska ta till det som svider mest när vi bråkar, jag är trött på att bråka trött på att gråta. Men mest rädd att hon facktist vill släppa mig för alltid, det svider och gör så ont att jag ibland bara önskade att jag blivit dött fött. Jag ångrar inte mycket i mitt liv men allt svider, och allt mamma kan säga är att jag borde klara detta själv jag önska att jag inte var sådan besvikelse jämt. Älskar dig mamma....lämna mig inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela