tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Tänka sig

Publicerad 2013-01-15 17:26:51 i Allmänt

Tänka sig vad små saker kan göra en så glad, jag trodde nämligen scifimässan i gbg inte skulle bli av. Men nu stod det i svart och vitt, att det gör det. Mest av allt blev jag besviken för jag hade planerat att gå som tobi, men ja som sagt nu blir det så endå :D.
Kommer beställa dom på fredag, ska bli kul att cosplaya för första gången. Har alltid velat testa detta, men pga både penga brist och vikt så blev det inte av. Men tobi är en perfekt start karaktär, han har en stor pluffig kappa och dessutom syns inte vad du har under. Med andra ord perfekt x3, är skitlycklig nu. ^^ tills nästa gång 
 
Hejdå bloggen

Kommentarer

Postat av: Mathias Claeson

Publicerad 2013-01-18 09:00:51

AWESOME! jag blir Isshin Kurosaki! inte håret men dräkten han har när han är en Soul Reaper/Shinigami... snacka om Bleach vs. Naruto!

Svar: xD Ja :D
Angie

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela