tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Livet är olika för alla

Publicerad 2013-01-21 23:03:30 i Allmänt

Livet ur min synvinkel är ett ställe där du gör misstag, där du lär dig eller håller fast vid misstagen. Vissa har styrkan att inse felen, och gå vidare med sitt liv. Jag satt fast i minnena en period, men jag tog steget utanför cirkeln och klarade mig perfekt. Mitt fokus ligger mest på min vikt, och mitt liv framöver. Jag ser tillbaka lite, känns konstigt för dom är bara skuggor. Nu i september år 2013 kommer jag varit single i två år, svårt att fatta egentligen. Tiden susade förbi mig, tog förmodligen de värsta såren med sig. Eller så har bara sinnet bestämt sig, att det är ingen ide att ödsla bort tiden i minnena. Styrkan i mig gör mig förvånad, den finns där men ligger bra dold. Jag menar förut kunda jag spendera nätter dagar timmar, åt att enbart tänka vad som hade hänt om det gjorts på annat sätt. Blicken är bakåt ibland, men den är mer frammåt än någonsin. Gör ont att tänka bakåt, men inte längre. Mitt liv ligger frammåt då går jag dig, att vandra minnerna till livets ände är inget jag strävar efter. Jag har kommit en lång väg från där jag en gång var, men jag är inte vilsen längre.
 
Allt börjar klarna, snart kanske molnen lättar.
 
Hejdå bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela