tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

För en gång skull

Publicerad 2013-01-12 20:15:26 i Allmänt

Så tänker jag skriva om dagen, konstigt va :D. Idag var jag och besökte morfars grav, gått 3 år sedan han dog fortfarande svårt och fatta det.
 
Efter det åkte vi in till stan jag skulle köpa upp mitt Scifi presentkort, och det tänkte jag göra på de här grejerna.
Om dom hade haft det, hade jag köpt allt D:. Men oturen var med mig och sakerna var slut, vill inte köpa på nätet där får man ju inte välja :<. Så jag tittade runt lite i butiken ett tag och fann något som kan funka lite bättre, en plånbok som jag facktist behövde en ny.
Ska försöka börja se på den animen, men jag gillar den den e söt <3. Ialafall så avslutadess dagen med macdonalds, och såklart min värsta fiende mensverken D:. Idag var det fan riktigt illa, gjorde så ont att man nästan låg och kved i sängen.
Som vanligt varje gång man ska göra något kul, så kommer den typiska mensverken och förstör D:. Annars har dagen varit bra.
 
 
Hejdå bloggen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela