tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Farväl

Publicerad 2013-01-08 21:39:00 i Allmänt

Farväl är inget nytt för mig, för mig betyder det oftast adjö föralltid. Inget lätt ord att förmedla, men inget ord man säger bara för att heller. Alla har sina anledningar att säga farväl, det kan vara allt ifrån ett förhållande som tar slut till en som kanske var en fd kompis. Men allt i livet är aldrig enkelt, man måste endå försöka gå vidare.
Även om jag är flera stenkast från mitt förflutna, så sitter det endå där bakom mig endå. Kanske det största problemet jag har att jag tittar tillbaka för mycket, kanske det alla människor har. Det steget man tar ifrån dagen innan, det är alltid det jobbigaste. Men när man tagit det steget, så rullar de andra sakta på. Jag menar tiden försvinner om man fastnar, den går så fort tillslut att du inte hinner med. Jag försöker se tillbaka så lite som möjligt, men det är svårt att vända sig ifrån de underbara minnena jag har. Nä nog med sådant tänk, nu ska jag njuta av mitt liv. Sedan  ska jag sparka den i baken, med allt jag har lärt mig :D.
 
Hejdå bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela