tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Ett kort inlägg

Publicerad 2013-01-31 19:47:32 i Livet

Har lugnat mig nu efter F kassan påhopp Ush alltså villka svin. Önska att folk kunde ha orken att säga till att nu räcker det, och sparka varenda jävel som sitter där i baken. Jag menar dom på f kassan har det inte som vi andra, dom har sin lön på tusenlappar de vet inte villka vi är. Önska att man kunde få ett stopp på detta trampande, och stampande på oss som facktist försöker överleva. Mamma och jag pratade igenom allt, och det kommer bli hårt men vi kommer få bort det. Önska bara de fick känna sådanna käftsmällar som vi vanliga folk gör, istället för att sitta där på sina rövar och se dessa namn på papperna. Men en liten önskan i ett oförstående samhälle, tack till alla som läser det visar att jag åtminstånde måste skriva något bra eftersom så många läser det.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela