tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Vart finner man ork?

Publicerad 2013-02-18 19:15:09 i Allmänt

Det är tröttsamt och ta hand om sig själv i dagens samhälle, det är så mycket saker du måste vara för att bli accepterad. Var finner man orken till allt detta, om man inte har kraft nog att orka sig igenom en dag?.
Ändlösa nätter fulla med drömmar, och fantasier som skener iväg. Vägarna framför fötterna tar slut, hjärtat går i en förvirrad cirkel. Vart tar jag vägen när vägen är slut, vart ska jag gå om det börjar regna?. Tystnaden sprider sig i luften, och hjärnan gråter i all förvirring. Vägen har tagit slut, och jag har gått förlänge för att hitta tillbaka. Vill veta vart jag ska ta vägen, vart jag ska hitta på. Vill veta om jag kommer hitta min väg, vill inte höra att jag gör det tillslut. Är för tröttsamt att höra att jag måste vänta ytterligare för att nå mitt mål. Jag har kämpat och nu börjar bränslet ta slut, luften i lungona räcker inte till. Är det för mycket begärt att finna styrka, att bli accepterad utan att vara vacker hela tiden.
Försöker så mycket att jag inte orkar fram till målet, har det i siktet men ligger och krålar med blod,svett och tårar. Orken försvinner igen, vart ska jag ladda mina batterier?. Trött på samhället som enbart dömmer mig, och trött på sinnet som får mig och drömma lite för mycket.
 
 
Hejdå bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela