tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Trött på alla hjärtans dag+ allt annat

Publicerad 2013-02-14 20:38:39 i Allmänt

Mentalt trött på den här dagen, den påminner dig att du är helt ensam bland alla par. Den påminner dig att du inte har någon och spendera den med, förutom möjligvis vänner eller familj. Så nu sitter du där igen och gråter i ett hörn av världen, medans alla andra gör det omöjliga för att visa sin kärlek för någon speciell. Ont som fan i hjärtat, och det svider igen. Såren blir aldrig lätta och bära, speciellt inte idag. Har alltid varit ensam på alla hjärtans dag, har aldrig fått något kort eller en kärleksförklaring. Har alltid suttit ensam och sett världen älskat utan gränser, medans jag sitter tyst och ger mig fler ärr på kroppen. SÅ TRÖTT PÅ MIN FAMILJ OCHSÅ, denna ständiga fejd mellan dom. Ja jag vet att ni inte gillar varandra, men håll inte på då. Halv diskreta kometarer på facebook, ilskna saker från båda sidor. Så är jag i mitten igen. Jag riktar min ilska emot en person som borde veta bättre, du menar väl men tänk dig för. Bara för att du tycker så, betyder det inte att det inte sårar folk. Jag önskade min släkt kunde växa upp, och sluta sätta mig som mitten person i hela skiten. Jag älskar er men tänk förfan, ni är inte tonåringar längre utan vuxna. Jag är ingen 6 årig flicka som inte fattar nogot, jag ser allting klarare nu. Så bara sluta vänd ryggen till och sluta, skriv inte skit utan tänk. Det gör mig bara så trött på alla dessa förbannade kommentarer, det gör ondare i själen av det. Jag vet att du vill hjälpa, jag vet att hon ochså kan hjälpa men det kan min ochså. Trött på fejden, trött på livet. Gör ondare nu än förut, kanske för att sitsen jag är i svider lite mer än vanligt.
Hon är kvinnan som tog hand om mig när du inte var där, hon är kvinnan som kämpade och tog mig till alla läkarbesök när du försvann. hon är kvinnan som gjorde allt för mig, medans du inte kunde det. Endå visar du ingen respekt för det alls!?. Nog för att jag kan övereagera, men du har inte varit här. Jag försöker förklara att hon finns här, att hon gör allt för mig men endå fattar du inte. Men lyssna nu då, hon har gjort allt medans du försvann ur mitt liv. Jag skyddar dig när hon säger dumma saker, så våga inte säga dumma saker om henne nu. Jag orkar inte vara i mitten mer så bara sluta, vänd om och fråga innan du utalar dig. Hon gör allt hon kan, och det svider när du säger så. Hon trollade med benen, när du inte ens orkade med mig. Hon tog hand om mig, fast hon inte orkade. Hon behövde avlastning, och du försvann. VISA RESPEKT!, hon är kvinnan som gjorde mig till mig. Jag älskar dig, men din respekt för henne kunde varit bättre. Jag förstår de skilda liven vi lever, men hon hade kunnat göra saker minst lika bra som din. Så snälla förstå mig när jag säger, min mamma behöver inte sådan skit och borde få mer respekt.
 
Hejdå bloggen

Kommentarer

Postat av: Mathias Claeson

Publicerad 2013-02-14 20:45:00

strong will and heart of a mother.
friends 'n' family! that's the good thing about valentines day (also)




MC

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela