tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Snart är det jul igen :D

Publicerad 2013-12-15 13:29:36 i Allmänt

Kan knappt tro att ett år till strax har gått, äntligen kanske helvetet är över och man kan tro på något mer än ekonomi problem och deprissioner. Hur som helst har inte året bara varit helt åt helvete, mötte många folk under detta året. Mötte en kärlek som hette Emil en person med ett stort hjärta även om det inte blev som man innerst inne hoppades så är jag glad att han funnit sin väg, jag mötte även min engelska kompis Dark en underbar kille på 14 men han beter sig som han är mycket äldre än så. Han har fått mig och prata mer engelska och någon och umgås med i spel osv villket jag uppskattar mycket. Jag har träffat massa folk och alla de kompisar man förlorat är inget att sörja. Klart man saknar dom men det är en del av att gå vidare, gammla minnen bubblar fortfarande i hjärtat men jag ser mig själv fortfarande som en vinnare i varje strid. Jag har lärt mig nya saker om vissa personer, och andra kanske man tagit ett steg ifrån men inget jag ångrar.
 Tystnaden omkring mig är bekväm, det låter mig tänka en sekund. Tankarna har slutat storma mina många salar i sinnet, men ibland hälsar gammla vänner, minnen , personer på i dessa tomma salar. Det är båda uppskattat men samtidigt förödande. Men att förlora sig själv i sina tankar är något jag inte orkar göra längre, kanske pga ensamheten där inne. Jag reser mig åter igen från snön där mitt frusna ensamma hjärta ligger gömt, en dag skiner solen på det men den dagen ligger långt borta. Anledningen att det fortfarande slår med hopp, min familj mina vänner alla dessa håller det varmt åt mig.
Så kanske nästa år värms den av den sköna våran, eller så fortsätter vintern styra vinden som omger mig.

Hejdå bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela