tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Gott Nytt år

Publicerad 2013-12-31 12:20:34 i Allmänt

Åter igen flög tiden förbi, och nu har redan julkänslans försvunnit och det nya året väntar på mig. Alla saker som hänt detta ret ger mig bde hopp, och lite känsla av sorg. För när klockan slår tolv så försvinner dessa minnen med året, och ännu en gång ser jag på livet lite ljusare. På något sätt har allt tvivel om nästa år redan blåst bort, och äntligen lite och se framm emot.
 Den nya början kommer strax, känns som evigheters väntan på något som man nästan alltid ser framm emot. Jag hoppas detta år bringar lycka till alla vänner, och även det alla kan behöva ibland kärlek. 

Gott Nytt år mina kära vänner och läsare <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela