tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

En helg/ vecka av skoj

Publicerad 2013-08-14 00:20:42 i Allmänt

Förra veckan gick nästan för snabbt för mig, först träffade man Emil på onsdagen och hade en heldag med honom. Sedan for man till Älvängen för att få slut på fonderna, sedan for man till anneli :3.
Lämnade en kattbur hoss henne och fick träffa hennes bedårande kattungar <3.
 Anneli med  sin ena katt x3
 xD ibland sitter den randomly 
 Nu random bilder :D
 

 
 
Sedan kom min barndomsvän över helgen <3 det var awsome :3. Vi spelade och åt tacos <3.
 
Classic Taco time med Rebecca <3. Med Extra Nötter,Rödlök, Annanas och Majs x3. Visst folk har säkert detta, men en Classic med mamma och mig brukar vara gurka, ost,köttfärs lök taco chips och gräddfil :>.
Rebecca är den mest mogna kompisen EVER :D, skrev Penis istället för Link då blir det såhär intressanta dialoger xD ha ha ha.
 Vi skulle ut på lördagen och här är Rebecca med hennes Smexy outfit ^^.
Älskade hennes strumpbyxor *_*
 Jag sminkad för typ nästan första gången ever :O, Rebeccas verk såg ganska bra ut ^^-
Kändess jätte anorlunda att se ut så, men det var okej för natten <3.
Arent we cute <3
Saknar dig redan D:
Rebeccas awsome BOOB foto x,,D hon skulle ta kort men det blev lite fel x,,D
Suddigt men whatever
:P
Vi var ute på sticky först och jag gick med det jag har på mig, utan jacka eller något. Dock oturen var ju att det började regna senare under den natten. Vi gick senare från sticky till Rockbaren där vi mötte upp Emil och hans vän Stefan. När vi skulle gå till Parken/Babar så regnade det som fan, så vi kollade inträdet men bestämde oss för att skita i det och äta på burgerking. Efter Burgerking så gick vi från avenyn till hamnen, och fick mycket motion speciellt beccis med sina högklackat. Var en awsome natt <3 tack för det Rebecca.
Igår kom Felix över o flummande lite med mig x3 var skitkul, och ett planerat bio besök nu på fredag x3.
 
Tack o hej


Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2013-08-14 00:37:35

Ihihihiiii!! <3 <3 <3 Det var GRYMT! <3 Hade skitkul! Och fina bilder på oss också <3 :D Kram! <3 (man kan aldrig få för mycket av hjärtan! <3)

Svar: Indeed <3
Angie

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela