tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Mitt hjärta

Publicerad 2013-04-12 23:46:35 i Allmänt

Mitt hjärta har gått långt ifrån platsen, så långt att den inte påverkar mig längre. Trodde aldrig jag skulle gå så här långt, trodde aldrig mitt hjärta skulle orka slå så hårt. Men min glöd ligger kvar, och lågan slår upp. Kanske jag ändå hade någon glöd kvar, glömd djupt ner i botten av mig själv. Jag reste mig igen, det förvånar mig. Känns som jag tar steg frammåt, inga små kliv utan nu stora kliv. Vågar breda på mig igen, vågar lyfta fram mitt skratt igen. Kanske alla delar ligger långt tillbaka, men de nya delar kom till mig. På lådan stog det ingen avsändare, men det spelar ingen roll jag är lycklig ändå. En tyst sång från mitt hjärta, den sjunger om lycka och leenden. Jag har väntat länge på detta, men det kanske är gudarna som äntligen hjälp mig upp på benen.
Som avslut så säger jag bara, DET ÄR SKÖNT ATT VARA TILLBAKA :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela