tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Lite tankar igen

Publicerad 2013-04-16 17:52:31 i Allmänt

I samhället idag styrs vi ofta av vårat självförtroende, det syr vad vi vågar och inte vågar och hur långt vi går. Självförtroende är inte ens lätt idag, vem har egentligen det?. Det är precis som ingen skulle ha rätt till det idag, för har du det då är du antingen en bitch eller falsk. Har du det inte går det lika bra och trampa på dig, som att trampa på insekter fast några gånger extra. Livet är ständigt något man måste igenom, spelar ingen roll vart du kommer ifrån, om du föddes med en silversked i mun eller ej. Alla har det tuft på sitt egna sätt, och endå så blir det fel på så många plan. Relationer orkar man knappt prata om idag, det är precis som det är fel att inte ha någon. Idag betyder single att man är aktivt sökande, och är du inte det är du konstig. Varför det egentligen? man får tydligen inte vara nöjd som det är idag. Jag har tagit till mig mycket av nära och kära, och börjat inse att en dag händer det men kanske inte just idag. Ta dagen som den kommer, varför ska jag ha en relation nu?. Jag vill inte kasta mig in i något nytt, vänner visst men en ny relation på någon minut söker jag inte. Har hört att nätet inte är ett ställe för kärlek, och på något sätt så håller jag med. Även om jag inte har så många andra val, jag har nog inte turen att möta en kille via kompisgäng idag. Gå ut och dricka och dansa? neh känns inte något jag skulle gilla.
Varför stressa mig till något, när jag kan njuta av det jag har. Visst vägen till ett förhållande kommer aldrig vara rak för mig, men när det händer kommer det vara värt väntan. Men dagen är inte kommen än, så nu njuter vi av de förlorade leendena som vi aldrig har sett. Jag hoppas på kärleken när den kommer fram till mig, inte jag till den.
 
Hejdå bloggen~~

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela