tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Jag vill att mitt liv ska vara som en serie

Publicerad 2013-04-05 12:22:14 i Allmänt

En serie med romantik, en serie av hopp. Kanske är det men romantiken försvann, och hoppet ligger bara och väntar. Jag går stegvis närmare att bli hel igen, men fortfarande långt ifrån klar. Mina läppar är torra, och mitt huvud helt blankt. Jag är lycklig men saknar en liten liten del av mig själv någonstans. Det känns skönt att det gått ett år sedan jag såg Amandasist, hoppas bara Scifi mässan  inte bringar de mötet till liv. Det är ganska skönt och vara nöjd igen, har inte riktigt hunnit med något. Suttit fast i Minecraft spelandet, och spelat så jag nästan spruckit. Jag måste säga att jag älskar det <3
Hejdå bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela