tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Värme finns även om jag inte visar det

Publicerad 2012-11-23 12:59:34 i Allmänt

Mina inlägg är lite mörka ibland, men idag ska dom vara ljusa och glada. Inte bara för att det är min speciella dag, utan ochså för att man inser hur mycket folk som finns runt om en. Folk som man hade i klassen, som man varit skilda ifrån över ett år skriver. Folk du inte träffar dagligen skriver, folk du har vanliga fall runt dig skriver. Så mycket värme överallt att det blir överväldigande, trotts att min trötthet kan ta överhand när jag skriver så gör den inte det idag. En svag längtan inom mig håller mig uppe om natten, då jag träffar nästan alla igen. Alla jag en gång haft nära till hands, som nu är utspridda men endå finns där. Visst ensamt kan det vara när man ser avståndet, men då ser man även de 1000 ljus som lyser från olika hörn av sverige. Vänner, Familj, Internet kompisar och släkten alla folk skriver i massor, och jag står och ser på medans fler ljus tänds. Det är varmt runtomkring mig, och kylan hålls på avstånd ifrån mig. Dagen är ljus, och min kropp känner sig pigg och full av energi.
Värmen fortsätter i vågor i min kropp, allt jobbigt försvinner för en sekund av livet. En dag då du bara kan tänka på att du har din egna dag, där du är speciell. Du kanske alltid varit detta, men det lyser som klarast under denna dagen. Tack alla som förgyller min dag.
Hejdå bloggen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela