tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Vänner från nätet men mycket mer än så

Publicerad 2012-11-15 03:22:47 i Allmänt

Vänner på nätet har vi alla, men jag har några mycket speciella sådanna. Även fast vi aldrig träffats, så bryr vi oss om varandra och tänker på varandra. Dessa människor på nätet betyder mycket för mig, även om de inte finns direkt i mitt liv. De finns endå i vardagen, och gör den lite ljusare när allt annat är ganska trist.
 

Denna tjejen har jag känt i över 5 år, jag kallar henne syster för att jag aldrig hadde någon i familjen. Vi två möttes via Bc manga, när den då fanns. Hon är en otroligt stark kvinna, som borde få det bästa som finns att erbjuda i livet. Hon finns där för mig dag och natt, hon frågar alltid hur det är med mig. Hon är en sådan person som kämpar när glöden nästan försvunnit, jag har hört om hennes liv och hoppas att jag uppmuntrat henne på ett bra sätt. Hon har ett komplicerat liv, endå gör hon det bästa utav det. Jag ser upp till henne, för hon gör det jag inte alltid kan....Tror att det blir bättre. Du är min idol och insperation Leila, du finns där även om jag inte visar att jag stöttar dig. Förlåt att jag ligger på latsidan varje dag, och inte skriver så mycket när du väl vill något. Tack för att ger mig hopp <3 <3

Denna damen är en annan insperationskälla i mitt liv, hon heter Mia och är bara nåt år äldre än jag. Hon och jag möttes via Cecilia, och har hållt kontakten sen dess. Man kan säga att Mia är min psykolog vid vissa tillfällen, en underbar lyssnare och även en bra diskuterare. Vi har gjort mycket Minecraft tilsamans, villket känns speciellt på något sätt. Hon försöker alltid vara där när hon behövs, och lyssnar innan hon talar. En väldigt rak människa ochså, sådanna personer behövs mer!.
Tack för att du lyssnar <3 <3
 
Stalj kallas han på skype, jag skäms för att jag glömmer ditt namn jag tror det var Tobias.
Vi har känt varandra ett bra tag, men inte förens nu vi pratar igen. Du är ochså en stor källa till kraft, att skriva med dig gör mig glad. Du skämtar om allt, och du ser det possetiva i allt möjligt. Vi tävlar i spel, fast vi inte ens bor i närheten av varanra. Vi har aldrig pratat på senare dar, men något säger mig att vi kommer det. Du verkar som en bra kille, som menar allt och alla väl om dom inte är dumma i huvudet förstås. Vi två verkar ochså finnas där för varandra, vi skriver från dag till dag om allt mellan himmel och jord. På något sätt blir jag glad av det, att du endå finns där bland alla andra skype kontakter.
Tack för att du lyser upp dagen !
 
Det finns massor av människor där ute jag inte nämt, men dessa 3 har förändrat mig mest. Detta var mitt inlägg om internetkompisar som facktist betyder mer än andra, och jag hoppas att dom finns där föralltid. Ne nu ska jag nog sova, klockan är ju trots allt 03:22 Godnatt bloggen <3

Kommentarer

Postat av: leila

Publicerad 2012-11-15 23:36:41

Angie hjärtat de var så jäkla fint sagt och skrivit, älskar dig sis <3 du är också den ända vännen som jag verkligen pratar med mest du betyder också väldigt mycket för mig ska du veta.
Vi har aldrig träffats men som du säger så finns vi där för varandra och stöttar varandra. Hoppas att den dagen vi verkligen kommer ses IRL kommer snart älskar dig sis <3 <3 <3

Svar: <3<3 jag hoppas det med kram sis
Angie

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela