tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Tjena bloggen

Publicerad 2012-11-14 15:52:26 i Livet

Jag igen sitter här på rummet och tråkar, updaterade Minecraft till 1.4.4 dåligt val. Nu har man INGET och göra , Då menar jag INGET. Ska till jobbet snart, jobbar kväll lite tråkigt men funkar. Känner mig sådär lagom slö, så man känner sig inte i tipp topp att gå till jobbet precis men det måste endå. Thomas kommer snart mammas pojkvän alltså, en trevlig man men ungefär samma humor som morsan. Nä nu får ni ursäkta mig nu ska jag gå lite rampage på min ängel till katt =_= ses bloggen

Kommentarer

Postat av: Mathias

Publicerad 2012-11-14 22:56:25

Yay för thomas, wake up and fart Guy xS

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela